Ερντογάν προς Πέρες: Εσείς ξέρετε πολύ καλά να σκοτώνετε
Θα τρελαθούμε γαμώτο μου, δεν παίζει αυτό.
Θράσος;
Αναισθησία;
Τι από τα δύο;
Ερντογάν προς Πέρες: Εσείς ξέρετε πολύ καλά να σκοτώνετε
Θα τρελαθούμε γαμώτο μου, δεν παίζει αυτό.
Θράσος;
Αναισθησία;
Τι από τα δύο;
Στις 10 Μαρτίου του 2007 έγραφα το παρακάτω
Δέκα μήνες μετά ήρθε και η σειρά του παππού.
Ελπίζω να είναι χαρούμενοι μαζί, πλέον.
Παρά το ψοφόκρυο, μαζεύτηκαν όλοι στο συνηθισμένο μέρος για να υφάνουν τον συνωμοτικό ιστό που θα οδηγήσει στην κατάρρευση του καπιταλισμού, του ιμπεριαλισμού και των πάσης φύσεων -ισμών.
Ο αρχι-κουκουλοφόρος δίνει τις ανάλογες κατευθύνσεις.
Στο οπλοστάσιο των γνωστών αγνώστων συμπεριλαμβάνονται όπλα χειρός και η τελευταία λέξη της τεχνολογίας που ακούει στο όνομα μη-φονική συσκευή διάσπασης των ακουστικών τυμπάνων.
Δύο κουκουλοφόρες τρομοκράτισσες μειδιούν σκεφτόμενες τον κακό χαμό που προετοιμάζονται να εξαπολύσουν επί του ανάλγητου και τρομοκρατικού κράτους και των ανεγκέφαλων οργάνων του.
Το έργο της Μαρίας Δημητριάδη το ξέρω πρακτικά επιφανειακά.
Ήταν και αυτή άλλη μια από τους καλλιτέχνες εκείνους που θέλουν περισσότερο από τον συνηθισμένο χρόνο για να σταλάξουν στην ψυχή μου.
Για να αρχίσω να την ψάχνω πιο επισταμένα.
Η φωνή, από την άλλη, δεν νομίζω να υπάρχει άνθρωπος που συνειδητά ή ασυνείδητα να μην ένιωσε να εισχωρεί μέσα του.
Δεν μπορώ ούτε να το φανταστώ, ούτε να το πιστέψω.
Την σορό, λοιπόν, αυτής της γυναίκας, που είπε μερικά από τα συγκλονιστικότερα τραγούδια που γράφτηκαν στον εικοστό αιώνα, θα πρέπει να τραβολογάν οι άνθρωποί της μέχρι που να φτάσει στον τόπο που θα εκπληρώσει την τελευταία επιθυμία της.
Να αποτεφρωθεί.
Και να επιστρέψει μετά στο Αιγαίο.
Και όλο αυτό επειδή οι γαμημένες οι πούστρες με τα ράσα δεν αφήνουν να φτιαχτεί ένα κρεματόριο εδώ.
Γιατί ρε γαμώ το φελέκι μου μέσα;
Τι πρέπει να γίνει για να προχωρήσουμε μισό βήμα προς τον πολιτισμό και τον σεβασμό του ανθρώπου;
Να τις σκοτώσουμε;
Όλες;